Garantie en klachten
Bij Twinnies staat kwaliteit voorop. We hechten hier veel waarde aan, omdat we alleen het beste willen voor jullie kleintjes. We willen benadrukken dat we producten verkopen die we zelf met vertrouwen aan onze eigen kinderen zouden geven, van kleding tot speelgoed.
We koesteren onze producten en willen ervoor zorgen dat jouw kindje veilig met alles kan spelen. Daarom doen we ons uiterste best om al onze producten in uitstekende staat aan je te leveren. Dit verklaart soms iets hogere prijzen, maar dit is omdat we producten van de hoogste kwaliteit aanbieden. Desondanks kan het af en toe gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@twinniesbabyshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.